Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska:
• Samodzielne i kompleksowe zarządzanie hotelem,
• Zarządzanie wszystkimi działami oraz bezpośrednie raportowanie zarządowi firmy,
• Współpraca z firmami turystycznymi i mediowymi,
• Współtworzenie budżetów, polityki cenowej oraz strategii sprzedażowej, marketingowej oraz operacyjnej,
• Rekrutacja i rozliczanie pracowników oraz szkolenia,
• Utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta i dbanie o pozytywny wizerunek placówki,
• Analiza wyników sprzedaży i przygotowywanie raportów,
• Codzienny udział w życiu hotelu oraz obcowanie z klientami firmy,
• Budowanie zawsze pozytywnych relacji z klientami oraz załogą,
• Planowanie działań reklamowych i promocyjnych,
• Kontrolowanie ustalonych standardów,
• Skuteczne zarządzanie zespołem kierowników, managerów i specjalistów,
• Reagowanie na trendy na rynku,
• Przygotowywanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży i obłożenia placówki

Wymagania

• Wykształcenie wyższe – preferowane w obszarach zarządzania, hotelarstwa lub turystyki
• Doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku min.3 letnie
• Biegła znajomość języka angielskiego
• Wysoka motywacja i konsekwencja w dążeniu do celu
• Umiejętność komunikacji i budowania relacji międzyludzkich
• Umiejętność wprowadzenia i przestrzegania dyscypliny pracy
• Kreatywność i operatywność
• Dyspozycyjność
Oferujemy:
• Ciekawą i samodzielną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Niezbędne narzędzia pracy,
• Objęcie odpowiedzialnego stanowiska.

Prezentacja firmy

Firma prowadząca usługi gastronomiczno - hotelarskie na terenie Krakowa.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/07/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Praca w hotelu / Turystyka

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi