Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/06/2019.

Dyrektor Operacyjny - Członek Zarządu

31-358 Kraków, małopolskie

Mint Software

Opis stanowiska pracy

Powodowana dynamicznym rozwojem i wynikającą z niego rozrastającą się strukturą firmy, Mint Software Sp. z o.o. poszukuje osoby gotowej wziąć odpowiedzialność za zarządzanie operacyjne jej biznesem.   

Zakres obowiązków:

  • udział w kreowaniu i realizacji strategii Spółki,

  • udział w opracowaniu budżetu Spółki oraz nadzór nad jego realizacją,

  • opracowanie KPI i celów dla obszaru operacyjnego,

  • nadzór nad kreowaniem i rozwojem nowych produktów i usług,

  • przygotowanie planów biznesowych nowych projektów oraz odpowiedzialność za ich wdrożenie,

  • kierowanie pracą i rozwojem 25-osobowego zespołu,

  • monitoring i optymalizacja efektywności zasobów Spółki,

  • ścisła współpraca z właścicielami firmy.

 

Wymagania

Nasze wymagania:

 

  • znajomość zagadnień IT oraz specyfiki firm technologicznych,

  • doświadczenie we wdrażaniu budżetu i nowych projektów,

  • co najmniej 4-letnie doświadczenie w zarządzaniu operacyjnym zespołem, najchętniej w firmach z branży IT, nowych technologii, fin-tech,

  • umiejętność strategicznego myślenia oraz operatywność, samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji.

 

 Oferujemy:

  • udział w strategicznych projektach biznesowych,

  • realny wpływ na wyznaczanie kierunku rozwoju oraz strategię Spółki,

  • duży poziom decyzyjności i odpowiedzialności,

  • rozwój zawodowy w młodym, pełnym pasji zespole nastawionym na współpracę,

  • dołączenie do dynamicznie rozwijającej się firmy z branży fintech.

 

Prezentacja firmy

Mint Software Sp. z o.o. to firma specjalizująca się w zakresie automatyzacji procesów... biznesowych. Tworzy ją zespół certyfikowanych ekspertów: projektantów, architektów, analityków, projekt menadżerów, konsultantów oraz senior developerów. Dobieramy ich w oparciu o poświadczone kompetencje zarówno w zakresie technologii, jak i finansów.

Jesteśmy częścią Grupy Pragma S.A., która od 20 lat świadczy usługi finansowe dla ponad 5000 przedsiębiorców z sektora sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Od 2016 roku prowadzimy także działalność rozwojową własnych technologii BPA i RPA.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Finanse , Praca IT - Project Management , Praca Kadra zarządzająca
do góry