Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/11/2019.

Dyrektor Oddziału

Rzeszów, podkarpackie

Klient infoPraca.pl

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • Współtworzenie i realizacja celów sprzedażowych Oddziału
  • Nadzór nad realizacją standardów sprzedażowej i posprzedażowej obsługi klienta
  • Zarządzanie pracą zespołu (w tym ustalanie celów sprzedażowych, zarządzanie rozwojem pracowników)
  • Rekrutacja nowych pracowników
  • Współpraca z Centralą i innymi Dyrektorami Oddziałów
  • Dbanie o wizerunek firmy

 

Wymagania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w branży finansowej
  • Znajomość produktów i procedur bankowych oraz prawa finansowego
  • Wykształcenie wyższe
  • Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej oraz zespołu
  • Bardzo dobre zdolności interpersonalne i komunikacyjne
  • Doświadczenie w rekrutacji pracowników

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, budżet szkoleniowy)
  • Elastyczny czas pracy (możliwość pracy zdalnej)
  • Nowoczesne narzędzia pracy (telefon, komputer)
  • Samochód służbowy

Wymagania

Międzynarodowy bank o ugruntowanej pozycji poszukuje osoby na stanowisko:

Prezentacja firmy

Klient serwisu infoPraca.pl

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
03/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Bankowość , Praca Finanse , Praca Kadra zarządzająca
do góry