Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/22/0680


Obowiązki:

planowanie i organizacja pracy Oddziału i podległych placówek, realizacja planów sprzedażowych, aktywizacja i zarządzanie sprzedażą oferowanych produktów finansowych, kierowanie i wspieranie podległych pracowników, dbanie o funkcjonowanie Oddziału i podległych placówek , aktywne pozyskiwanie i zarządzanie bazą klientów, inicjowanie i wdrażanie Strategii Banku, dbanie o pozytywny wizerunek Banku



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • biegła obsługa komputera
  • profesjonalna obsługa Klienta
  • Elastyczność, wysoka motywacja, doświadczenie w kontaktach z klientami, dobre maniery.

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 2] : wiedza z zakresu analizy finansowej, rachunkowośći[Umiejętność 1] : umiejętność zarządzania zespołem oraz procesem sprzedażowym[Inne] : Preferowane doświadczenie w bankowości w obszarze zajmującym się obsługą klienta oraz sprzedażą


Miejsce pracy: Bogusława X 3, 76-150 Darłowo, powiat: sławieński, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/08/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Kadra zarządzająca

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi