Dyrektor Oddziału ZUS w Zielonej Górze
Od: Zakład Ubezpieczeń SpołecznychMiejsce pracy: Zielona Góra
Jeśli spełniasz poniższe niezbędne wymagania:
- wykształcenie wyższe
- 5-letni staż pracy
- doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania powyżej 4 lat
- doświadczenie na stanowisku kierowniczym powyżej 3 lat
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe magisterskie (prawo, administracja, ubezpieczenia społeczne, ekonomia, zarządzanie)
- studia podyplomowe (ubezpieczenia społeczne, zarządzanie)
- minimum 2 lata pracy związanej z zarządzaniem samodzielną jednostką organizacyjną
Posiadasz dodatkowe umiejętności:
- zorientowanie na realizację celów
- zorientowanie na jakość
- umiejętność współpracy
- nastawienie na rozwój
- umiejętność kierowania
- umiejętność motywowania pracowników
- dbanie o rozwój podległych pracowników
- umiejętność zarządzania procesowego
Zakres zadań:
1. Kierowanie Oddziałem i podległymi jednostkami terenowymi zgodnie z zadaniami statutowymi Zakładu, a w szczególności w szczególności w zakresie:
- dochodzenia i egzekucji należności Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i Funduszu Alimentacyjnego w likwidacji,
- ustalania uprawnień do świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych oraz innych świadczeń zleconych Zakładowi,
- wypłaty świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych oraz innych świadczeń zleconych Zakładowi do wypłaty,
- orzecznictwa lekarskiego na potrzeby ustalenia uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych,
- ochrony danych osobowych i informacji niejawnych,
- kontroli płatników składek,
- realizacji zamówień publicznych w Oddziale,
- przygotowania sprawozdań i planów finansowych z zakresu działania Oddziału,
- organizacji procesu orzekania o niezdolności do pracy i prewencji rentowej.
2. Zarządzanie zasobami osobowymi, materialnymi i finansowymi Oddziału i podległych jednostek terenowych.
3. Organizacja procesów inwestycyjnych w Oddziale i podległych jednostkach terenowych.
4. Reprezentowanie Prezesa Zakładu przed sądami powszechnymi oraz przed organami administracji rządowej i samorządowej.
Wymagane dookumenty:
- CV
- list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagane doświadczenie zawodowe
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia - w przypadku pozostawania w stosunku pracy
- odręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione z winy umyślnej,
- odręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat nie podlega wpisowi do rejestru prowadzonego przez Główną Komisję Orzekającą na podstawie art. 188 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
Termin, do którego należy składać dokumenty 21 maja 2021 roku
Dodatkowe informacje:
Nabór będzie się składał z 2 etapów:
- etap 1: test wiedzy zawodowej ze znajomości przepisów dotyczących systemu ubezpieczeń społecznych, emerytur i rent z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, finansów publicznych, zamówień publicznych, ochrony danych osobowych i informacji niejawnych, tarczy antykryzysowej i form pomocy dla przedsiębiorców, kodeksu postępowania administracyjnego
- etap 2: rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego przeprowadzona w Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad online.
Do etapu 2. zostaną zakwalifikowane osoby, które pozytywnie przejdą etap 1. rekrutacji (wyniki testu).
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
- oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną usunięte z systemu naboru po zakończeniu procedury rekrutacji.
- oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganych i niepodpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane.
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- atrakcyjne wynagrodzenie, system nagród
- bogaty pakiet benefitów
- szansę budowania własnych kompetencji i współpracy zespołowej
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z kontaktem z klientem zewnętrznym i wewnętrznym,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 8-piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści:
„Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.”
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zuspl) w zakładce "Praca w ZUS".