In Temporis Sp. z o.o.

Dyrektor Logistyki

Od: In Temporis Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Rzeszów

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: Od 5 do 10 lat

Wykształcenie: Wyższe licencjackie

Branża: Praca Kadra zarządzająca, Praca Logistyka, Praca Transport / Spedycja / Praca dla kierowców, Praca Zakupy / Zaopatrzenie, Praca Obsługa klienta

IN TEMPORIS POLSKA Sp. z o.o., dzięki ponad dziesięcioletniemu doświadczeniu (należąc do Grupy IN TEMPORIS EUROPE SRL z siedzibą we Francji), doradza i zarządza projektami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Zapewniamy naszym Klientom partnerską współpracę opartą na jasnych zasadach. Doświadczony i wyspecjalizowany zespół, cechuje przyjazne i profesjonalne podejście do pracowników. In Temporis Polska Sp. z o.o. figuruje w Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954.

Aktualnie dla naszego Klienta, reprezentującego sektor handlu detalicznego, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Dyrektor Logistyki

 

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie procesami logistycznymi i efektywne funkcjonowanie w obszarze logistyki firmy (transport, gospodarka magazynowa, łańcuch dostaw).
  • Odpowiedzialność za wskaźniki logistyczne; optymalizacja systemu logistyki poprzez działania minimalizujące koszty operacyjne.
  • Tworzenie i zarządzenie budżetem.
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem gospodarki magazynowej, poziomem zapasów, systemem wydań i przyjęć, dokumentacją ewidencyjną.
  • Planowanie i nadzór polityki zakupów; ścisła współpraca z innymi Działami Spółki w zakresie działań logistyki i zaopatrzenia.
  • Zarządzanie polityką personalną, rozwój podległych pracowników, określanie standardów pracy, motywowanie oraz monitorowanie i rozliczanie efektów pracy podległych pracowników.
  • Prowadzenie negocjacji z partnerami i dostawcami w kwestiach logistycznych i dystrybucyjnych.
  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami, zapewnienie wysokiego standardu obsługi klientów.

 

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki związanie z logistyką i/lub zarządzaniem).
  • Kilkuletnie doświadczenie menedżerskie w zarządzaniu strukturą logistyki i transportu w dużej organizacji,
  • Min. 5-cio letnie doświadczeniem na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem procesami logistycznymi w firmie prowadzącej sprzedaż detaliczną.
  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów w branży logistycznej.
  • Umiejętność zarządzania w zarządzaniu zasobami ludzkimi, wprowadzanie skutecznych metod motywacji i budowania zaangażowania wśród pracowników.
  • Rozwinięte zdolności analityczne i przywódcze,
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Znajomość systemów klasy ERP oraz specyfiki wysokiego składu,
  • Znajomość procedur prawnych z zakresu logistyki.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Czynne prawo jazdy kat. B.
  • Gotowość do relokacji oraz częstych podróży służbowych.

 

Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie z mocną pozycją na rynku.
  • Możliwość prowadzenia interesujących projektów a poprzez to możliwość realizowania swoich ambicji zawodowych.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy.
  • Umowa o pracę lub kontrakt.
  • Pakiet relokacyjny, auto służbowe, niezbędne narzędzia pracy.
  • System benefitów pozapłacowych.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi