Opis stanowiska pracy

  • Odpowiedzialność za kompleksowe zarządzanie i funkcjonowanie hotelu
  • Utrzymywanie najwyższych standardów jakości w zakresie obsługi gościa i świadczonych usług
  • Kontrola realizacji strategii sprzedażowej i marketingowej
  • Kontrola kosztów i realizacja budżetu
  • Analiza rynku i przygotowywanie strategii w celu optymalizacji przychodów
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Raportowanie do właścicieli obiektu

 

Oczekiwania:

  • Doświadczenie w branży hotelarskiej lub innej branży związanej bezpośrednio z obsługą klienta, co najmniej na stanowisku kierowniczym
  • Umiejętności analityczne oraz organizacyjne
  • Umiejętności interpersonalne  w tym zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • Kreatywność, umiejętność podejmowania szybkich decyzji oraz odporność na stres
  • Dbałość o szczegóły
  • Wysoka kultura osobista i dyspozycyjność
  • Biegła znajomość języka angielskiego

 

 

 

 

Prezentacja firmy

Metropolitan Boutique Hotel 4*

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Praca w hotelu / Turystyka, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi