#

Dyrektor Finansowy

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.
- Rekrutacja prowadzona online -

 

Naszym Klientem jest firma usługowa z branży technologicznej o globalnym zasięgu. Będąc liderem zarówno w Polsce jak i w Europie środkowowschodniej nadal konsekwentnie realizuję strategie rozwoju. Obecnie w związku z nadchodzącymi wyzwaniami szukamy doświadczonych Kandydatów na stanowisko Dyrektora Finansowego. 

Dyrektor FinansowyMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Udział w kreowaniu strategii finansowej firmy oraz nadzór nad jej realizacją, planowanie i realizacja budżetu rocznego oraz długoterminowych planów finansowych;
  • Nadzór na sprawozdawczością finansową, podatkami oraz płynnością spółki, odpowiedzialność za kontrolę wewnętrzną oraz zgodność procesów lokalnych z wytycznymi Grupy;
  • Dostarczanie informacji finansowych oraz zarządczych niezbędnych do podejmowania strategicznych decyzji, przygotowywanie raportów, zestawień, prezentacji oraz analiz finansowych i biznesowych na potrzeby Zarządu;
  • Odpowiedzialność za wsparcie planowania oraz kontrolę sprzedaży i efektywności wskaźników finansowych, ocena potencjalnych projektów inwestycyjnych i akwizycji, sporządzanie analiz i raportów finansowych;
  • Bliska współpraca z Dyrektorami działów komercyjnych i operacyjnych w celu zapewnienia i poprawy efektywności biznesowej, optymalizacji procesów oraz struktury firmy;
  • Bliska współpraca z działami operacyjnymi: rozwój procesów analiz i raportowania zarządczego ze szczególnym uwzględnieniem cyklicznych analiz przychodów i kosztów umożliwiających kompleksowe zrozumienie wyników operacyjnych spółki;
  • Koordynowanie oraz nadzorowanie pracy działu kontrolingu (zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem);
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi w tym audytorami, bankami i innymi instytucjami finansowymi.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia) oraz dodatkowe kwalifikacje zawodowe z dziedziny finansów/zarządzania: CIMA, ACCA, MBA lub Biegły Rewident;
  • Min. 5-7 lat doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku, doświadczenie w zarządzaniu finansami na poziomie lokalnym oraz w strukturach korporacyjnych;
  • Znajomość przepisów podatkowych, standardów raportowania w oparciu o IAS/IFRS bardzo dobra znajomość zagadnień z obszaru kontrolingu komercyjnego, rachunkowości i finansów;
  • Praktyczna znajomość systemów klasy ERP oraz doświadczenie w ich implementacji/optymalizacji będzie dodatkowym atutem, bardzo dobra znajomość MS Excel;
  • Doświadczenie w realizacji projektów optymalizacji podatkowych oraz znajomość zasad oceny projektów inwestycyjnych;
  • Doświadczenie w usprawnianiu procesów wewnątrz organizacji, implementacji nowych narzędzi kontrolingowych oraz doświadczenie w zarządzaniu zmianą;
  • Umiejętność podejmowania strategicznych decyzji w zmieniających się warunkach przy wykorzystaniu najnowszych narzędzi finansowych;
  • Silna orientacja biznesowa, terminowość w realizowaniu zadań, rozwinięte zdolności analityczne i umiejętność łączenia faktów;
  • Doświadczenie w budowaniu i efektywnym zarządzaniu zespołem;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi