- Rekrutacja prowadzona online -
Naszym Klientem jest jedna z największych sieci detalicznych. W związku z dalszym rozwojem struktur poszukujemy doświadczonych Kandydatów na stanowisko Dyrektora Finansowego.
Dyrektor FinansowyMiejsce pracy: Łódź
Zadania:
- Kreowanie strategii finansowej firmy oraz nadzór nad jej realizacją, planowanie i realizacja budżetu rocznego oraz długoterminowych planów finansowych;
- Współodpowiedzialność za efektywne zarządzanie organizacją, antycypowanie ryzyka biznesowego oraz finansowego;
- Nadzór nad sprawozdawczością finansową, podatkami oraz płynnością spółki, odpowiedzialność za kontrolę wewnętrzną;
- Bliska współpraca z dyrektorami działów operacyjnych w celu zapewnienia i poprawy efektywności biznesowej, optymalizacji procesów oraz struktury firmy;
- Odpowiedzialność za wsparcie planowania oraz kontrolę sprzedaży i efektywności wskaźników finansowych;
- Odpowiedzialność za rozbudowę narzędzi oraz optymalizację procesów kontrolnych oraz raportowania;
- Nadzór nad pracą podległego zespołu;
- Analizy ad–hoc i bieżące wparcie merytoryczne na poziomie zarządu.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia) oraz dodatkowe kwalifikacje zawodowe z dziedziny finansów/zarządzania: CIMA, ACCA, MBA lub Biegły Rewident;
- Min. 5-8 lat doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w branży detalicznej;
- Znajomość lokalnych przepisów podatkowych, bardzo dobra znajomość zagadnień z obszaru kontrolingu komercyjnego, rachunkowości i finansów;
- Praktyczna znajomość systemów klasy ERP, bardzo dobra znajomość MS Excel;
- Doświadczenie w realizacji projektów optymalizacyjnych;
- Umiejętność podejmowania strategicznych decyzji w zmieniających się warunkach przy wykorzystaniu najnowszych narzędzi finansowych,
- Silna orientacja biznesowa, terminowość w realizowaniu zadań, rozwinięte zdolności analityczne i umiejętność łączenia faktów;
- Doświadczenie w efektywnym zarządzaniu zespołem.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.