Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: Od 5 do 10 lat
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca Kadra zarządzająca, Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Top management, Praca Marketing / PR / Social Media
IN TEMPORIS POLSKA Sp. z o.o., dzięki ponad dziesięcioletniemu doświadczeniu (należąc do Grupy IN TEMPORIS EUROPE SRL z siedzibą we Francji), doradza i zarządza projektami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Zapewniamy naszym Klientom partnerską współpracę opartą na jasnych zasadach. Doświadczony i wyspecjalizowany zespół, cechuje przyjazne i profesjonalne podejście do pracowników. In Temporis Polska Sp. z o.o. figuruje w Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954.
Aktualnie dla naszego Klienta, reprezentującego sektor handlu detalicznego, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Dyrektor ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Zakres obowiązków:
- kreowanie i współpraca z zarządem w zakresie tworzenia politykę personalną firmy,
- opracowanie procedury i programów służących zwiększeniu efektywności w zarządzaniu personelem firmy,
- tworzenie i realizacja budżetu przeznaczonego na wszelkie działania związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi,
- utrzymywanie kontaktu z przedstawicielami organizacji pracowniczych,
- opracowanie sprawozdań dla Zarządu firmy oraz urzędów państwowych,
- zapewnienie zgodności wszelkich działań i procedur dotyczących personelu z aktualnymi wymogami prawnymi.
- nadzór nad pracą podległego zespołu,
- nadzorowanie realizacji polityki dotyczącej systemu wynagrodzeń,
- zarządzanie administracją spraw pracowniczych i systemów wynagradzania,
- tworzenie i wdrażanie efektywnych systemów motywacyjnych,
- współtworzenie polityki informacyjnej: PR wewnętrzny i marketing personalny, tworzenie proefektywnościowej kultury organizacyjnej firmy,
- współpraca z menadżerami liniowymi w zakresie polityki personalnej,
- nadzorowanie kontaktów z agencjami doradztwa personalnego oraz firmami szkoleniowymi,
- organizacja i koordynacja zagadnień związanych z procesem okresowych oceny pracowników.
Wymagania stanowiskowe:
- wykształcenie wyższe, preferowane zarządzanie lub zarządzanie zasobami ludzkimi,
- min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na analogicznym stanowisku,
- umiejętności i wiedza z zakresu identyfikacji potrzeb, planowania działań w obszarze twardego i miękkiego HR,
- praktyczna wiedza z zakresu projektowania i wdrażania rozwiązań rozwojowych, ocen pracowniczych, systemów motywacyjnych oraz doświadczenie w rekrutacji pracowników,
- samodzielność w realizacji powierzonych zadań, doskonale rozwinięte umiejętności planowania i organizacji pracy, umiejętności szybkiego działania,
- praktyczna wiedza z zakresu BHP,
- wysokie umiejętności interpersonalne,
- biegła znajomość pakietu MS Office,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Ponadto od kandydatów oczekujemy:
- umiejętności interpersonalne,
- świetnej komunikacji, pracy w zespole,
- umiejętności strategiczne,
- umiejętność zarządzania budżetem,
- umiejętność kierowania kapitałem ludzkim,
- wiedza z zakresu technik zarządzania,
- znajomość zagadnień związanych z obszarem pracy chronionej będzie atutem,
- bardzo dobra znajomość prawa pracy,
- ciągłego pogłębiania swojej wiedzy,
- inicjatywa / przedsiębiorczość,
- zdolności organizacyjnych,
- empatii,
- uczciwości, dyskrecji, asertywności,
- wysokiej kultury pracy, pozytywnego nastawienia do trudnych zadań.
Nasz Klient oferuje:
- Pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie z mocną pozycją na rynku.
- Możliwość prowadzenia interesujących projektów a poprzez to możliwość realizowania swoich ambicji zawodowych.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy.
- Umowa o pracę lub kontrakt.
- Pakiet relokacyjny, niezbędne narzędzia pracy.
- System benefitów pozapłacowych.