Dyrektor ds. Trade Marketingu
Warszawa Dyrektor ds. Trade Marketingu
Warszawa
NR REF.: 1144540
Twoja następna firma
Naszym Klientem jest firma kosmetyczna. Marka jest od lat dostępna na rynku i posiada silną pozycję w poszczególnych kanałach sprzedaży.
Twoje następne stanowisko
Dyrektor ds. Trade Marketingu będzie odpowiedzialny za całokształt wsparcia sprzedaży we wszystkich kanałach, dyskonty, rynek tradycyjny, eksport, online.
Główne zadania obejmują dywersyfikację sprzedaży, propozycje i ustalanie kanału dystrybucji dla poszczególnych produktów. Dodatkowo Dyrektor ds. Trade Marketingu będzie odpowiedzialny za całokształt działań wsparcia sprzedaży, action plany, kalendarz marketingowy, ATL i BTL oraz egzekucję działań na półce. Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należała praca na danych oraz odpowiedzialność za zyskowność prowadzonych akcji. Dodatkowo Dyrektor ds. Trade Marketingu będzie odpowiedzialny za przygotowanie i egzekucję aktywacji sprzedażowych.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z doświadczeniem we współpracy w trade marketingu z takimi sieciami jak: Rossmann, Hebe, Biedronka. Od Kandydatów oczekujemy dświadczenia w branży kosmetycznej lub pokrewnej (np. szeroko pojęte dobra konsumenckie, typu FMCG, Fashion) oraz znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Poszukujemy osób posiadających doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B lub umowę o pracę oraz konkurencyjny pakiet wynagrodzenia.
Warszawa
NR REF.: 1144540
Twoja następna firma
Naszym Klientem jest firma kosmetyczna. Marka jest od lat dostępna na rynku i posiada silną pozycję w poszczególnych kanałach sprzedaży.
Twoje następne stanowisko
Dyrektor ds. Trade Marketingu będzie odpowiedzialny za całokształt wsparcia sprzedaży we wszystkich kanałach, dyskonty, rynek tradycyjny, eksport, online.
Główne zadania obejmują dywersyfikację sprzedaży, propozycje i ustalanie kanału dystrybucji dla poszczególnych produktów. Dodatkowo Dyrektor ds. Trade Marketingu będzie odpowiedzialny za całokształt działań wsparcia sprzedaży, action plany, kalendarz marketingowy, ATL i BTL oraz egzekucję działań na półce. Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należała praca na danych oraz odpowiedzialność za zyskowność prowadzonych akcji. Dodatkowo Dyrektor ds. Trade Marketingu będzie odpowiedzialny za przygotowanie i egzekucję aktywacji sprzedażowych.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z doświadczeniem we współpracy w trade marketingu z takimi sieciami jak: Rossmann, Hebe, Biedronka. Od Kandydatów oczekujemy dświadczenia w branży kosmetycznej lub pokrewnej (np. szeroko pojęte dobra konsumenckie, typu FMCG, Fashion) oraz znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Poszukujemy osób posiadających doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B lub umowę o pracę oraz konkurencyjny pakiet wynagrodzenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.