Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/10/2018.

Dyrektor ds. rozwoju rynku (usługi specjalistyczne)

Poznań, wielkopolskie

Devire

Opis stanowiska pracy

Dyrektor ds. rozwoju rynku (usługi specjalistyczne)

Twoja przyszła Firma

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma oferująca usługi analiz laboratoryjnych i inżynierskich. Obecnie, z uwagi na rozwój firmy, poszukujemy kandydata na stanowisko: Dyrektor ds. rozwoju rynku analiz laboratoryjnych (żywność).

Zakres obowiązków:

- rozwój i wzrost sprzedaży oferty usług firmy (analizy żywności) na terenie Polski,

- rozwijanie relacji z obecnymi klientami,

- proaktywne działania mające na celu pozyskanie nowych klientów,

- kierowanie pracą podległego zespołu pracowników,

- współpraca z managerami w pozostałych oddziałach firmy w Europie w celu podnoszenia jakości usług oraz oferty firmy.

Nasz klient oferuje:

- Współodpowiedzialność za realizację i rozwój strategii sprzedażowej w firmie z możliwością objęcia funkcji w Zarządzie,

- odpowiedzialne i decyzyjne stanowisko na płaszczyźnie operacyjnej oraz managerskiej,

- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z profesjonalnym zapleczem i rozwiązaniami technologicznymi,

- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie podstawa + premia,

- niezbędne narzędzia pracy oraz benefity pozapłacowe.

U kandydatów zwracamy uwagę na:

- minimum 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku kierowniczym w branży usług laboratoryjnych

- rozwinięte umiejętności sprawnego negocjatora,

- mile widziane będzie doświadczenie w zarzadzaniu firmą (ok. 30-40 osób),

- rozwinięte kompetencje managerskie (kierowanie, motywowanie, organizowanie pracy podległego zespołu, praca zespołowa),

- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2),

- wykształcenie wyższe kierunkowe (technologia żywności, biotechnologia,) lub ekonomiczne.

Prezentacja firmy

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 20 lat... reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/10/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management
Zapisz ofertę
do góry