Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Dynamics Support Specialist
Lokalizacja: WarszawaFor our Client, who is a part of the global leader in commercial real estate services, investment and outsourcing, we are currently looking for Candidates for the position of Dynamics Support Specialist.
Main tasks would inculde:
- Monitor and maintain the Dynamics support queue
- Conducts research to fully understand assigned issues
- Demonstrates a working knowledge of Dynamics and supporting technology
- Aim to align response times with team SLA’s delivering a consistently high quality of service
- Ensure that support issues they are assigned and resolutions are documented
- Engage with appropriate internal and external resources to resolve technical issues and keep users updated on progress toward resolution
- Regularly review support log to track performance, trends, anomalies, and opportunities for improvement
- Validate that issues require Dynamics support and request redirection of those that do not to the appropriate team
Our client expects:
- Working knowledge of Microsoft Dynamics AX functional capabilities centred around Finance and Project Management and accounting
- Knowledge of ServiceNow or similar service desk solution
- Working knowledge of technical architecture of Microsoft Dynamics AX
- Some understanding of ITIL processes and their application to support
- Higher Education in a computing discipline
Our client offers:
- Exciting job in an international company, with opportunities to contribute to different projects & actions
- Work in a diverse and supportive team of professionals
- Wide choice of benefits (sports card, lunch vouchers, medical care, life & group insurance, holidays & languages subsidiary)