Druga linia wsparcia technicznego - Warszawa , mazowieckie
od Euvic Services

Druga linia wsparcia technicznego

Euvic Services
Euvic Services
Euvic Services sp. z o. o. to polska firma informatyczna, specjalizująca się w wytwarzaniu oprogramowania. Stanowimy część Grupy Euvic, dzięki czemu łączy swoje kompetencje z pozostałymi spółkami członkowskimi.

Skupiamy się na wdrażaniu i utrzymaniu rozwiązań chmurowych Microsoft Azure oraz Office 365. Rozwijamy platformy Microsoft SharePoint oraz własne, dedykowane systemy informatyczne oparte o Microsoft .NET.

Dedykowany zespół wsparcia świadczy usługi utrzymania systemów informatycznych w trybie 24/7/365. Wspieramy klientów w modelu outsourcingu specjalistów IT i programistów w wielu specjalnościach.

Jest nas obecnie prawie 60 osób i czekamy na Ciebie!
Podstawowe informacje:
Lokalizacja
Warszawa
Liczba wakatów
1
Minimalne doświadczenie
mniej niż 1 rok
Rodzaj umowy
Na czas nieokreślony
Wymiar etatu
Pełny etat
Wynagrodzenie

Opis stanowiska:

  • przyjmowanie zgłoszeń;
  • diagnozowanie zgłoszonych incydentów oraz zdalne wsparcie użytkowników;
  • monitorowanie zgłoszeń zarejestrowanych w systemie HelpDesk;
  • tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej z zakresu wykonywanych prac w systemie HelpDesk.

Wymagania:

  • otwartość i chęć rozwoju w IT;
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację;
  • znajomość MS Windows 7/10;
  • znajomość usług Office 365;
  • podstawowa znajomość Active Directory;
  • pierwsze doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie;
  • kartę Multisport;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • dostęp do najnowszych technologii IT (Office 365, Azure, skype dla firm);
  • szkolenie w zakresie obsługiwanych technologii, oraz obsługi klienta;
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.