Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Druga Linia Service Desk (język duński, norweski lub szwedzki)
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Nasz Klient jest jednym z wiodących dostawców zintegrowanych rozwiązań logistycznych na globalną skalę. W Polsce oferuje pełny zakres rozwiązań logistycznych, wszystkie rodzaje transportu, magazynowanie, nowoczesne technologie. Prowadzi dedykowane projekty dla firm z różnych branż, np. elektronicznej, AGD, maszynowej, FMCG, chemicznej.
Obecnie nasz Klient poszukuje osoby na stanowisko Druga Linia Service Desk (język duński, norweski lub szwedzki).
Na poszukiwanym stanowisku bedziesz odpowiedzialny za wsparcie drugiego poziomu w celu realizacji uzgodnionych procedur zgodnie z ramami ITIL, identyfikując, rejestrując i kategoryzując incydenty i zgłoszenia serwisowe. Agent Service Desk działa jako pojedynczy punkt dla użytkowników IT. Agent Service Desk zbiera informacje w celu umożliwienia rozwiązywania problemów, natychmiastowego zastosowania działań korygujących, dostarczenia standardowych usług (spełnienie żądania) i przekazania w ramach procesu incydentu innym grupom.
Kluczowe zadania i obowiązki:
- Odpowiadanie na prośby o wsparcie za pośrednictwem wielu źródeł, takich jak portal, telefon lub e-mail
- Diagnozowanie problemów klientów opierając się głównie na listach kontrolnych, zdalnie aby zdiagnozować, rozwiązać lub przekazać do kolejnego zespołu
- Identyfikacja powtarzających się problemów i powiadamianie członków zespołu
- Pomoc w rozwiązywaniu problemów aplikacji, sprzętu i oprogramowania po procesie
- Przekazywanie procedur obsługi użytkownikom IT
- Monitorowanie sieci i kluczowych aplikacji
Nasz Klient oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę z nowoczesnymi technologiami
- Opiekę medyczną, ubiezpieczenie, kartę multisport
- Pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie, która jest globalnym liderem w branży TSL
- Różnorodne wyzwania w trakcie pracy
- Przyjazną atmosferę w pracy
- Możliwość udziału w programie wolontariatu pracowniczego
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Certyfikat ITIL
- Wymagana jest doskonała znajomość jednego z wymienionych języków: duński, norweski lub szwedzki
- Minimum 2 lata korzystania z narzędzi ITSM, np. Service Now, Remedy, JIRA itp. W zakresie zarządzania incydentami, problemami, żądaniami i zmianami
- Certyfikacja instytutu serwisu lub działu pomocy technicznej
- Doświadczenie w obsłudze lokalnych / globalnych wymagań wsparcia
- Doświadczenie w obsłudze użytkowników na miejscu