Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 06/12/2019.

Opis stanowiska pracy

Obecnie dla naszego Klienta, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Wymagania

Zakres obowiązków:

  • obsługa zapytań klientów, reklamacji oraz udzielanie informacji
  • koordynacja zespołu serwisowego
  • dystrybucja części zamiennych i przetwarzanie zamówień
  • przyjmowanie i rozliczanie zakończonych prac serwisowych
  • tworzenie kopii zapasowych dla specjalisty ds. obsługi klienta
  • współpraca z działem jakości i informowanie o zgłoszeniach gwarancyjnych
  • aktualizacja zamówień klientów o bieżący status

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (elektrotechnika, mechanika, automatyka)
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację min. C1
  • znajomość drugiego języka obcego (francuski, niemiecki, hiszpański) - bardzo silny atut
  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • umiejętność czytania schematów połączeń
  • prawo jazdy

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • stałe wynagrodzenie oraz system premiowy
  • możliwość rozwoju i pracy w międzynarodowym środowisku
  • pracę w godzinach:
  • pakiet benefitów (karta Multisport, opieka medyczna, lekcje języka)

Prezentacja firmy

Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy... działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
02/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis , Praca Inżynieria
do góry