Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
- doradztwo w doborze najlepszych rozwiązań spełniających oczekiwania klienta,
- udzielanie wsparcia w zakresie obsługi i uruchamiania urządzeń,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- budowanie i utrzymanie dobrych relacji z klientem,
- bieżąca obsługa klientów w salonie firmowym,
- uczestniczenie w szkoleniach.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie techniczne,
- umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych,
- znajomość podstaw elektrotechniki,
- znajomość zagadnień foto-optyki,
- umiejętność stosowania technik negocjacyjnych i sprzedażowych,
- biegła znajomości obsługi komputera (MS Office),
- bardzo dobra organizacja własnego czasu pracy i priorytetyzacji zadań,
- prawo jazdy kat. B - mile widziane,
- znajomość podstaw konfiguracji sieci TCP/IP - mile widziana,
- doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie + premie uzależnione od wyników zespołu,
- samodzielność i swobodę w realizowaniu zadań,
- możliwość rozwoju i awansu,
- stabilne zatrudnienie,
- wsparcie i zaufanie,
- niezbędne narzędzia pracy.
Osoby spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie swojej aplikacji poprzez portal.
Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl
Klauzula RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób; fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).