Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 22/02/2018.

Doradca Techniczno-Handlowy

Gdańsk, pomorskie

Progres Sp. z o.o. Sp. k.

Opis stanowiska pracy

 

Do zakresu obowiązków należy:

  • Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów na wskazanym terenie;
  • Oferowanie produktów służących do prac antykorozyjnych i budowlanych;
  • Planowanie i wykonywanie wizyt u nowych oraz stałych Kontrahentów;
  • Nawiązywanie i utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami firmy;
  • Przygotowywanie i negocjacja ofert handlowych;
  • Raportowanie z działań handlowych w systemie CRM.

Wymagania

 

Oczekiwania:

  • Minimum 2 letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów z sektora B2B– mile widziane w sprzedaży produktów: antykorozyjnych, malarskich, maszyn budowlanych i przemysłowych;
  • Wykształcenie techniczne (mile widziane wyższe inżynierskie);
  • Praktyczna znajomość technik sprzedażowych;
  • Nastawienie na budowanie relacji z Klientami oraz realizację wyznaczonych celów;
  • Komunikatywność, otwartość i zaangażowanie w działania terenowe;
  • Czynne prawo jazdy kat. B;
  • Mile widziana znajomość programów typu CRM

 

Nasz Klient oferuje:

  • Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie handlowej;
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz rozwojowy system premiowy (szczegóły do uzyskania podczas rozmowy rekrutacyjnej);
  • Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Program szkoleń produktowo- sprzedażowych;
  • Wsparcie Centrali firmy w zakresie logistyki dostaw;
  • Pracę w trybie home-office z możliwością pracy w Centrali firmy;
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju swoich umiejętności sprzedażowych;
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, laptop.

 

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji na to stanowisko, proszone są o aplikowanie poprzez kliknięcie w przycisk "APLIKUJ".

Informujemy, iż niniejsza oferta jest ofertą pracy stałej.Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 8209.

Prezentacja firmy

Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy... tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.


W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia.


Obecnie znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 20 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/02/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi
do góry