Obsługa klientów w Biurze Autoryzowanego Serwisu Opel, Chevrolet.
Praca w systemie dwuzmianowym .
• Wykształcenie techniczne wyższe lub średnie
• Znajomość budowy samochodów pod kątem napraw
• Mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi Klienta
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
• Wysoka kultura osobista
• Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientami
• Umiejętność weryfikowania usterek i wyceniania napraw
• Samodzielność w działaniu oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
• Wysoka odporność na stres i asertywność
• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
Autoryzowany Dealer marki Opel, Autoryzowany Serwis marek Opel, Chevrole... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.