Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/08/2018.

Doradca/Opiekun Klienta w Sektorze Nieruchomości Premium

Warszawa, mazowieckie

Hampton Home Nieruchomości Premium

Opis stanowiska pracy

Istniejemy od 2009 r., ale nieruchomości od zawsze były naszą pasją.

System według którego działamy, jest oparty na najskuteczniejszych zachodnich wzorcach sprzedaży nieruchomości w segmencie PRESTIŻ. Opracowany przez nas model pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości daje gwarancję sukcesu Twojego i naszej Firmy.

W związku z bardzo dynamicznym rozwojem działu sprzedaży poszukujemy osoby na stanowisko:

DORADCA/OPIEKUN KLIENTA W SEKTORZE NIERUCHOMOŚCI PREMIUM

Miejsce pracy: Warszawa

 

Jeśli:

  • jesteś odważna/y, chcesz od życia czegoś więcej, nie boisz się nowych DUŻYCH wyzwań i lubisz pracę z ludzmi
  • potrafisz budować i pielęgnować dobre relacje z klientem
  • motywują Cię BARDZO wysokie zarobki... od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy zł miesięcznie
  • posiadasz umiejętności, doświadczenie i sukcesy w sprzedaży potwierdzone bardzo dobrymi wynikami
  • posiadasz cechy charakteru jak: przebojowość, dynamika działania, ambicja, obowiązkowość i jesteś samodzielna/y i zmotywowana/y do działania oraz osiągania sukcesów
  • a dodatkowo chcesz aby nieruchomości stały się Twoją pasją ...

 

DOŁĄCZ DO NASZEGO MŁODEGO I DYNAMICZNEGO ZESPOŁU DORADCÓW SEGMENTU PRESTIGE

 

Oferujemy:

  • pracę w bardzo efektywnym systemie pośrednictwa w wynajmie i sprzedaży nieruchomości Premium
  • szkolenia wprowadzające oraz wsparcie merytoryczno-szkoleniowe na każdym etapie współpracy
  • po okresie szkolenia: stałą pensję 3000zł-5000zł netto w zależności od Twoich wyników, umiejętności i zaangażowania
  • dodatkowe prowizje sięgające kilkudziesięciu procent dochodu z transakcji sprzedaży lub wynajmu nieruchomości (od kilku do kilkudziesięciu tys. zł od pojedyńczej transakcji ...a jeśli naprawdę jesteś dobra/y to możesz mieć ich nawet kilka w miesiącu)
  • samochód służbowy lub ryczałt na auto własne
  • telefon służbowy
  • pakiet medyczny LuxMed
  • kartę sieci klubów fitness Calypso
  • elastyczne godziny pracy
  • na pózniejszym etapie współpracy także wsparcie asystenta/-tki wspomagające Twoją pracę
  • indywidualnie stanowisko pracy z jasno określonym i sprecyzowanym zakresem obowiązków i dokładnymi instrukcjami postępowania "STEP by STEP"
  • pełne szkolenie branżowe w tym dot. programów wspomagających pracę doradcy
  • dla doświadczonych agentów gotową bazę kilkudziesięciu nieruchomości i kilkunastu klientów poszukujących na start
  • Świadectwo Certyfikowanego Doradcy ds. Nieruchomości HH po zakończeniu szkolenia wstępnego
  • możliwość awansu na stanowiska specjalistyczne lub menadżerskie w ramach naszej organizacji
  • wsparcie doświadczonych menedżerów, na każdym etapie Twojej pracy i kariery zawodowej w naszej firmie
  • możliwość zarabiania „większych pieniędzy” lub awansu
  • szkolenia praktyczne "learning by doing" oparte na bazie wiedzy i umiejętności Hampton Home, uczącej Cię krok po kroku jak skutecznie pracować i osiągać ponadprzeciętne wyniki w oparciu o nasz sprawdzony system pośrednictwa w nieruchomościach.

Wymagania

Jeżeli chcesz zmienić swoje życie lub po prostu rozpocząć nowy lepszy rozdział w swojej karierze zawodowej wyślij swoje CV klikając w przycisk Aplikuj.

Prezentacja firmy

Nasza firma została założona w 2009r. ale pierwsze kroki w obrocie nieruchomościami... stawialiśmy już w późnych latach 90.

Wzorujemy się na bardzo skutecznych zachodnich modelach sprzedaży i obslugi klienta co daje nam znaczącą przewagę nad standardowymi biurami nieruchomości i co bardzo często doceniają nasi klienci.

Nieruchomości są naszą pasją, dlatego do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie i z ogromnym zaangażowaniem.

Nie jesteśmy standardową agencją ani nie działamy jak inni.

Naszym głównym celem jest jak najszybciej połączyć sprzedającego z kupującym przy minimum formalności i zaangażowania obu stron. Chętnie też przejmujemy na siebie całość ustaleń, negocjacji i potrzebnej w procesie sprzedaży obróbki dokumentacji, tak aby maksymalnie odciążyć naszych klientów i sprawić aby sprzedaż lub kupno nieruchomości była dla nich prawdziwą przyjemnością.

Indywidualnie podchodzimy do każdego klienta i z ogromną starannością staramy się rozwiązywać jego problemy ze sprzedażą, kupnem lub wynajmem nieruchomości.

Dbamy o nienaganne relacje podczas całego procesu wiedząc, że każdy zadowolony klient poleci nas swojej rodzinie i znajomym dlatego profesjonalna obsługa i dostosowanie do jego oczekiwań jest naszym priorytetem.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/06/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry