Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
otwieranie i zamykanie rachunków bankowych dla klientów krajowych i międzynarodowych
aktualizowanie dokumentacji klientów
wdrażanie i aktualizowanie indywidualnych opłat i prowizji
współpraca z innymi działami
utrzymanie najwyższych standardów obsługi klienta
Wymagania:
doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane doświadczenie w pracy w Banku lub innej instytucji finansowej związanej z obsługą Klientów Korporacyjnych, sprzedażą lub obsługą kredytową lub w call center banku/instytuacji finansowej)
wiedza z obszaru bankowości korporacyjnej, znajomość procesów bankowych
znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (poziom minimum B2)
komunikatywność
umiejętność budowania długofalowych relacji
Oferujemy:
umowę o pracę
pracę w doskonałej lokalizacji (Warszawa Centrum)
bogaty pakiet benefitów (m.in ubezpieczenie na życie, bonusy, szkolenia )
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?