Numer oferty: StPr/19/0922
-DIAGNOZOWANIE POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTÓW,
-NAWIĄZYWANIE I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI,
-REALIZACJĘ CELÓW SPRZEDAŻOWYCH,
-KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU BANKU POPRZEZ WYSOKĄ JAKOŚĆ OBSŁUGI,
-OPERACYJNĄ OBSŁUGĘ KLIENTÓW DETALICZNYCH, MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM, W TYM OBSŁUGA KLIENTÓW W JĘZYKU UKRAIŃSKIM.
WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU OBSŁUGI KLIENTA W BANKOWOŚCI, UBEZPIECZENIACH, HANDLU, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO NA POZIOMIE C1 W MOWIE I PIŚMIE, GODZINY PRACY 09.00-17.00, SYSTEM WYNAGRODZENIA: PENSJA ZASADNICZA+PROWIZJA
Języki:
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Zawód:
Miejsce pracy: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 43, 70-404 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Wynagrodzenie brutto: od 2 300 PLN
Osoba do kontaktu: Aleksandra Krasuska
Telefon: 22 328 78 12
Email: rekrutacja@pocztowy.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.