Opis stanowiska pracy
Apollo sp. z o.o. to miejsce pracy pełne ciekawych wyzwań. Naszą firmę tworzą ludzie z pasja, wizją i zaangażowaniem i takie osoby powitamy chętnie w naszym zespole.
Opis stanowiska:
- bezpośrednia obsługa klientów w salonie stacjonarnym
- doradztwo w zakresie wyboru sprzętu IT
- sprzedaż prowadzona zgodnie ze standardami firmy
Wymagania:
- dobra znajomość obsługi komputera
- znajomość sprzętu komputerowego
- umiejętności sprzedażowe
- zagwarantowanie najwyższych standardów w zakresie obsługi klienta
- wysoka kultura osobista
- otwartość i komunikatywność
- mile widziani studenci
Oferujemy:
- prace w nowoczesnej firmie o ugruntowanej pozycji
- partnerskie stosunki, miłą atmosferę
- szanse na zdobycie doświadczenia zawodowego
- dostęp do szkoleń produktowych i sprzedażowych
- możliwość samorealizacji, rozwoju, awansu
Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłanie swoich aplikacji z nazwą stanowiska.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Prezentacja firmy
Apollo sp. z o.o. to firma o ugruntowanej pozycji i wieloletnim d...
Apollo sp. z o.o. to firma o ugruntowanej pozycji i wieloletnim doświadczeniu. Od 2000 roku z sukcesem wzmacniamy naszą rynkową pozycję. Obecnie jesteśmy jednym z liderów branży IT. Swoją markę budujemy na długofalowych relacjach, opartych na wysokiej jakości świadczonych usług. Dostarczamy naszym Klientom produkty największych światowych producentów. Naszą firmę tworzą ludzie z pasja, wizją i zaangażowaniem i takie osoby powitamy chętnie w naszym zespole.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/08/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Tylko praktyki
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta