Opis stanowiska pracy

Biuro Nieruchomości „ Podgórze” działa na rynku krakowskim od 12 lat. Z roku na rok nabywamy doświadczenia oraz rozwijamy nasz Dział Sprzedaży Mieszkań. Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko Doradcy Klienta.

 

Zakres obowiązków:

  • Spotkania z obecnymi i potencjalnymi klientami biura;
  • Negocjacje cen nieruchomości;
  • Prezentacja ofert klientom biura;
  • Przygotowanie ofert dla klientów;
  • Raportowanie wyników do przełożonego.

 

Idealny kandydat powinien mieć minimum średnie wykształcenie oraz chęć do związania się z pracodawcą na dłużej. W pracy na podanym stanowisku niezbędna jest punktualność, wytrwałość, swoboda w nawiązywaniu kontaktów z klientami. Mile widziane są wrodzone oraz nabyte umiejętności sprzedażowe.

Każdy dzień to nowe wyzwanie i nowi ludzie. W codziennych trudach naszym doradcom pomaga Dział Wsparcia Sprzedaży i szereg szkoleń przygotowujących do pracy. Niezbędne jest również prawo jazdy kat. B.

 

Oferujemy:

  • Umówione spotkania z klientami (5-7 w ciągu dnia)
  • Samochód służbowy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia ( uzależniona od wyników)
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Szkolenie wdrażające do pracy
  • Wsparcie specjalistów z dziedzin Prawa oraz Finansów na każdym etapie pracy.

 

Prezentacja firmy

Nasze biuro powstało 14 lat temu i założone zostało przez specjalistów w... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi