Opis stanowiska pracy
Posiadamy 10 letnie doświadczenie w branży Call Center. Do tej pory zrealizowaliśmy duże projekty sprzedażowo obsługowe dla: Orange, Netia, NC+, UPC, Multimedia, Gumtree czy Tauron. W związku z rozwojem firmy zatrudnimy 3 osoby do naszego oddziału w Krakowie i damy możliwość rozwoju Twoich umiejętności. Dodatkowo zarazimy Cię miłą atmosferą i dawką pozytywnej energii!
Doradca Klienta
Numer ref. DK/KRK/2017
Co możemy Ci zaoferować?
- podstawa do 2000 zł brutto (13 zł/h)
- prowizja od 30 zł do 250 zł brutto za jednego aktywowanego klienta - najwyższa prowizja w Krakowie!
- dodatek sprzedażowy do 1000 zł brutto za Twoje wyniki i zaangażowanie
- profesjonalne szkolenie wdrożeniowe za które Ci zapłacimy 500 zł brutto
- możliwość awansu w strukturach firmy
- każdy dzień rozpoczynamy od 1h szkolenia i później pracujemy tylko 7h
- strefę relaksu wyposażoną w: kanapę i fotele, najnowszego Xbox"a, darta i piłki pilates
- firmową kuchnię z pełnym wyposażeniem
- dla osób uczących się możliwość pracy zdalnej od października 2017 roku
Czego od Ciebie oczekujemy?
- chęci do pracy i rozwoju
- dyspozycyjności
- łatwości w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów
- wysokiej kultury osobistej
- otwartości i zdecydowania w działaniu
- determinacji do osiągnięcia wyznaczonych celów
- podstawowej znajomości obsługi komputera
Czym będziesz się zajmować w naszej firmie?
- telefoniczny kontakt z obecnymi klientami firmy ORANGE w celu przedłużenia obecnej umowy na nowych korzystnych warunkach
- uczestnictwo w codziennych / kwartalnych szkoleniach podnoszących Twoje umiejętności
- dbanie o pozytywne relacje z Klientami firmy
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883).
Prezentacja firmy
DGM (Direct Group Marketing) - jesteśmy ambitną, szybko rozwijają...
DGM (Direct Group Marketing) - jesteśmy ambitną, szybko rozwijającą się firmą, która świadczy usługi z zakresu telemarketingu. Jako pracodawca dużą wagę przykładamy do interpersonalnego i zawodowego rozwoju pracowników, którzy są najważniejszym ogniwem naszej firmy.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 10/09/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta, Praca Praca dla studenta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi