Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 12/12/2017.

Doradca Klienta

Kraków, Nowy Targ, Tarnów, małopolskie

Credit Agricole Bank Polska

Opis stanowiska pracy

TWOJA ROLA

  • odpowiadasz za realizację indywidualnych i zespołowych celów biznesowych
  • zarządzasz przypisanym portfelem Klientów detalicznych
  • obsługujesz operacje i transakcje gotówkowe w placówce bankowej
  • nawiązujesz kontakty z nowymi Klientami i dbasz o utrzymanie relacji
  • trafnie identyfikujesz potrzeby i oczekiwania Klientów
  • sprzedajesz produkty bankowości detalicznej
  • dbasz o wysokie standardy obsługi Klienta

TWÓJ ZESPÓŁ

Będziesz pracować w zespole doradców w placówce bankowej. Realizację swoich celów i zadań będziesz raportować dyrektorowi placówki . W działaniu będą Cię wspierać odpowiednie jednostki w centrali.

TWOJE DOŚWIADCZENIE I UMIEJĘTNOŚCI

  • masz min. rok doświadczenia w sprzedaży w placówce bankowej
  • umiesz pozyskiwać nowych klientów i budować z nimi długotrwałe relacje
  • znasz produkty bankowości detalicznej i osiągasz sukcesy sprzedażowe
  • potrafisz efektywnie organizować pracę i jesteś systematyczny w działaniu
  • efektywnie współpracujesz w zespole
  • masz wykształcenie minimum średnie

Prezentacja firmy

Credit Agricole Bank Polska S.A. zatrudnia około 5 tysięcy pracowników, którzy wspólnie... realizują nasze zobowiązania wobec klientów: wiarygodność, profesjonalizm, przyjazność i dostępność. Jesteśmy częścią francuskiej grupy finansowej Crédit Agricole o ponad 100-letniej tradycji. Grupa działa na terenie 70 krajów i jest jednym z dziesięciu największych uczestników międzynarodowego rynku bankowego.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Bankowość , Praca Finanse , Praca Obsługa klienta , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry