TIVRON to międzynarodowy mistrz doradztwa telefonicznego. Jesteśmy wyjątkowym BPO, bo nasze rozwiązania, gotowość technologiczna i procesowa gwarantują skuteczną obsługę kampanii inbound, outbound oraz customer retention na całym świecie w kilkunastu językach.
Stawiamy na rozwój technologiczny Tech-orientation, poczucie wpływu Involve, różnorodność Variety (kompetencyjną, kulturową, językową, pokoleniową), mierzalne efekty, skuteczność Resultful i doskonałość operacyjną Operational Excellence, a wszystko przy zachowaniu autentyczności i naturalności Natural w codziennych relacjach wewnętrznych i zewnętrznych.
U nas jest wyjątkowo – wiele kultur, języków, różne pokolenia.
Zaczynamy dzień od hallo, ciao, ola, hi czy hei i uwielbiamy ten mix!
I teraz najlepsze - właśnie REEE-KRUUU-TU-JEEEMMMYYYY!
DORADCA KLIENTA
Miejsce pracy: Warszawa
Twój przykładowy dzień z życia z nami to:
Telefoniczna obsługa sprzedażowa połączeń przychodzących lub wychodzących (ciepłe bazy), pracujemy w modelu konsultacyjnym,
Dosprzedaż produktów lub kontynuacji kuracji,
Prowadzenie rozmów zgodnie z wytycznymi z działu jakości
Dbanie o satysfakcję i dobrostan Klientów,
Zlecanie wysyłki zamówień w systemie informatycznym,
Nasz zespół wie, że w TIVRON trzymamy się zasady win – win #yougetwhatyougive, a zatem w zamian za swoje zaangażowanie i inicjatywę w działaniu otrzymasz:
szkolenia produktowe, sprzedaży relacyjnej i konsultacyjnej, codzienne coachingi, udział w Akademii Rozwoju Kompetencji, możliwość rozwoju w strukturach firmy na stanowiskach eksperckich i menedżerskich,
Wsparcie Team Leadera i Trenera, aby zostać mistrzem sprzedaży,
atrakcyjne wynagrodzenie, miesięcznie średnio 4000 zł netto, a najlepsi nawet 7000 zł netto,
benefity, które będą wspierać twój ‘work-life balance’ - dofinansowana karta MultiSport, opieka medyczna,
firmowe śniadania, wspólne lunche w środy i owoce,
dogodną lokalizację biura przy Metrze Rondo Daszyńskiego w Warszawie, by szybko dotrzeć tam, gdzie chcesz!
pyszną kawę i wieczory z planszówkami,
spotkania integracyjne,
swobodną atmosferę pracy – u nas każdy dzień jest casual,
Od ciebie oczekujemy zaangażowania, solidności, chęci pracy z Klientami i uczelnia się.
Dlatego jeśli jesteś komunikatywną osobą, łatwo budującą relacje z innymi u nas rozwiniesz skrzydła.
Daj sobie szansę aplikuj już teraz!
Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.