#

Doradca Klienta

Tivron

00-230 Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

TIVRON to międzynarodowy mistrz doradztwa telefonicznego. Jesteśmy wyjątkowym BPO, bo nasze rozwiązania, gotowość technologiczna i procesowa gwarantują skuteczną obsługę kampanii inbound, outbound oraz customer retention na całym świecie w kilkunastu językach.

Stawiamy na rozwój technologiczny Tech-orientation, poczucie wpływu Involve, różnorodność Variety (kompetencyjną, kulturową, językową, pokoleniową), mierzalne efekty, skuteczność Resultful i doskonałość operacyjną Operational Excellence, a wszystko przy zachowaniu autentyczności i naturalności Natural w codziennych relacjach wewnętrznych i zewnętrznych.

U nas jest wyjątkowo – wiele kultur, języków, różne pokolenia.
Zaczynamy dzień od hallo, ciao, ola, hi czy hei i uwielbiamy ten mix!

I teraz najlepsze - właśnie REEE-KRUUU-TU-JEEEMMMYYYY!

DORADCA KLIENTA
Miejsce pracy: Warszawa


Twój przykładowy dzień z życia z nami to:
Telefoniczna obsługa sprzedażowa połączeń przychodzących lub wychodzących (ciepłe bazy), pracujemy w modelu konsultacyjnym,
Dosprzedaż produktów lub kontynuacji kuracji,
Prowadzenie rozmów zgodnie z wytycznymi z działu jakości
Dbanie o satysfakcję i dobrostan Klientów,
Zlecanie wysyłki zamówień w systemie informatycznym,

Nasz zespół wie, że w TIVRON trzymamy się zasady win – win #yougetwhatyougive, a zatem w zamian za swoje zaangażowanie i inicjatywę w działaniu otrzymasz:
szkolenia produktowe, sprzedaży relacyjnej i konsultacyjnej, codzienne coachingi, udział w Akademii Rozwoju Kompetencji, możliwość rozwoju w strukturach firmy na stanowiskach eksperckich i menedżerskich,
Wsparcie Team Leadera i Trenera, aby zostać mistrzem sprzedaży,
atrakcyjne wynagrodzenie, miesięcznie średnio 4000 zł netto, a najlepsi nawet 7000 zł netto,
benefity, które będą wspierać twój ‘work-life balance’ - dofinansowana karta MultiSport, opieka medyczna,
firmowe śniadania, wspólne lunche w środy i owoce,
dogodną lokalizację biura przy Metrze Rondo Daszyńskiego w Warszawie, by szybko dotrzeć tam, gdzie chcesz!
pyszną kawę i wieczory z planszówkami,
spotkania integracyjne,
swobodną atmosferę pracy – u nas każdy dzień jest casual,

Wymagania

Od ciebie oczekujemy zaangażowania, solidności, chęci pracy z Klientami i uczelnia się.

Dlatego jeśli jesteś komunikatywną osobą, łatwo budującą relacje z innymi u nas rozwiniesz skrzydła.

Daj sobie szansę aplikuj już teraz!

Prezentacja firmy

Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Podstawowe
Wynagrodzenie
14,7PLN - 18PLN / Hourly (Brutto)
Premie, dodatki:
2000-6000
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi