Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/20/4994
Obowiązki:
Odpowiadanie na zapytania klientów poprzez telefon, mail oraz czat. Zapewnienie światowej klasy obsługi klienta, rozwiązywanie problemów i pomoc techniczna. Analizowanie, izolowanie i rozwiązywanie różnorodnych złożonych problemów technicznych. Ukierunkowane wsparcie dla urządzeń takich jak smartfony, tablety i komputery.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Języki:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące, brak
Pozostałe wymagania:
- Czerpanie przyjemności z obsługi klienta i empatyczne podejście. Znajomość języka rosyjskiego na poziomie min. C1 (w mowie i piśmie). Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (w mowie i piśmie). Szybkość zdobywania umiejętności rozwiązywania problemów technicznych. Chęć nauki i podejmowania nowych wyzwań. Znajomość podstawowych aplikacji i systemów (np. iOS, smartfon, tablet, komputer). Zorientowanie na cel i niezależny sposób pracy. Wysoki poziom kompetencji komunikacyjnych. Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w teamie. Pozytywna i pewna siebie postawa.
Wynagrodzenie ustalane indywidualnie, uzależnione od kompetencji kandydata.
Miejsce pracy: Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: .
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 07/09/2020
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Doradztwo / Konsulting