Jesteśmy młodą firmą specjalizującą się w outsourcingu telefonicznej obsługi klienta i sprzedaży, obecną na rynku od 4 lat. W tym czasie udało nam się rozwinąć z małego start- upu składającego się z kilkunastu osób do dwóch oddziałów liczących razem ponad 250-ciu pracowników. Nasz zespół na co dzień obsługuje klientów w kilkunastu europejskich językach. Pomimo wielojęzykowego charakteru nie jesteśmy korporacją. Wierzymy, że ludzie to największa inwestycja firmy, a zgrany zespół i świetna atmosfera to nasz znak rozpoznawczy. Obecnie poszukujemy osób, które wzmocnią nasze rynki na stanowisku:
Doradca klienta z językiem bułgarskim
Zakres zadań:
- telefoniczny kontakt z klientem (native speakerem) na gruncie dokonywanych przez niego zakupów on-line;
- proces obsługi posprzedażowej oraz wsparcie klienta w zakresie niezbędnych informacji i procedur;
- profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów adekwatnie do potrzeb klienta oraz dosprzedaż produktów;
- badanie opinii klientów na temat zakupionych produktów
Nasze oczekiwania:
- bardzo dobra znajomość języka bułgarskiego, wcześniejsze doświadczenie w kontakcie z native speakerem będzie atutem;
- dyspozycyjność w wymiarze 20-40h tygodniowo (możliwość pracy także w soboty);
- gotowość do pracy z klientem – chęć zdobywania nowej wiedzy i umiejętności;
- komunikatywność, otwarty umysł;
- nastawienie na realizację celów.
Oferujemy:
- intensywny kontakt z danym językiem (głównie telefoniczny);
- atrakcyjne wynagrodzenie (średnio 5-6 tys. netto)
- pracę w trybie stacjonarnym w wygodnym biurze w Krakowie lub możliwość pracy zdalnej na firmowym sprzęcie – 1 m-c wraz ze szkoleniem ma miejsce w Krakowie (zapewniamy
- zakwaterowanie dla osób spoza Krakowa)
- Pakiet niezbędnych szkoleń – nauczymy Cię wszystkiego co konieczne. Od Ciebie oczekujemy zaangażowania i chęci do nauki;
- udział w inicjatywach integracyjnych.
Zapraszamy do kontaktu!
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą opcji "Aplikuj" lub na adres e-mailowy: kariera@tivron.com