W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Doradca Klienta w sklepie AGD
Miejsce pracy: WarszawaDla jednego z naszych klientów – niemieckiego producenta sprzętu AGD klasy premium, poszukujemy pracownika na stanowisko: Doradca Klienta.
Zakres obowiązków:
- Profesjonalna i bieżąca obsługa klientów w salonie AGD
- Współudział w podnoszeniu standardów obsługi klienta oraz ulepszaniu procedur na podstawie zdobytej wiedzy i doświadczeń
- Budowanie długofalowych relacji z klientami oraz partnerami poprzez zaangażowanie w proces doradztwa oraz obsługę posprzedażową
- Prawidłowa obsługa wycen i zamówień dla klientów w systemie oraz ich późniejsza realizacja poprzez ścisłą współpracę z działem logistyki i przełożonym
- Prowadzenie niezbędnej dokumentacji w systemie na potrzeby ewidencji sprzedaży, zamówień oraz obsługi klienta
- Kontrola stanu kasowego
- Udział w organizacji oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów, współudział w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych i informacyjnych
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta min. 1 rok (mile widziane w placówkach handlowych)
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego: min. poziom B1
- Znajomość pakietu MS Office
- Umiejętności organizacyjne, planowania, ustalania priorytetów
- Umiejętności komunikacyjne
- Odporność na stres i asertywność
- Umiejętności przyswajania zagadnień technicznych związanych z obsługą urządzeń
Korzyści:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię roczną
- Benefity pozapłacowe: opieka medyczna, lekcję języka angielskiego, rabat pracowniczy na produkty
- Praca w przyjaznym i profesjonalnym środowisku
- Praca od poniedziałku do soboty z zachowaniem 5 dniowego tygodnia pracy i 8 godzinnego dnia pracy
- Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów (ul. Puławska)