Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Doradca Klienta w Punkcie Obsługi
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Bieżąca bezpośrednia obsługa Klientów indywidualnych i biznesowych korzystających z usług firmy,
- Przygotowywanie dokumentów dla Klientów: reklamacje, faktury,
- Rejestrowanie pism i wniosków w systemie,
- Dokonywanie zmian w systemach informatycznych dotyczących warunków umów, płatności Klientów.
Oczekiwania:
- Doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta
- Doświadczenie w pracy administracyjnej - będzie dużym atutem!,
- Doświadczenie w sporządzaniu reklamacji, wystawianiu faktur - mile widziane,
- Dokładność i świetna organizacja pracy własnej,
- Otwartość i pozytywne podejście do Klienta.
Oferujemy:
- Umowę o pracę - zatrudnienie przez Adecco z możliwością podjęcia długofalowej współpracy,
- Wynagrodzenie podstawowe 3 000 zł brutto + prowizja,
- Bogaty pakiet benefitów: karta lunchowa, karta sportowa, opieka medyczna,
- Pracę zmianową, od poniedziałku do piątku + maks. 2 weekendy pracującę w miesiącu,
- Pracę w miłej i przyjaznej atmosferze u lidera w branży energetycznej,
- Lokalizacja: Galeria Mokotów, Arkadia, Galeria Wileńska, King Cross Praga.
Numer referencyjny: COK/WA2/122017/A3/MD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.