Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Doradca Klienta w Punkcie Obsługi
Miejsce pracy: Warszawa, Ząbki, Piaseczno
Zakres obowiązków:
Bieżąca bezpośrednia obsługa Klientów indywidualnych i biznesowych korzystających z usług firmy
Przygotowywanie dokumentów dla Klientów: reklamacje, faktury
Rejestrowanie pism i wniosków w systemie
Dokonywanie zmian w systemach informatycznych dotyczących warunków umów, płatności Klientów
Aktualizacja danych w systemie
Oczekiwania:
Min. 3 miesiące doświadczenia w pracy administracyjnej
Doświadczenie przy bezpośredniej obsłudze klienta
Doświadczenie w sporządzaniu reklamacji, wystawianiu faktur
Dokładności i świetnej organizacji pracy własnej
Otwartości i pozytywnego podejścia do Klienta
Odpowiednia dynamika pracy
Oferujemy:
Umowę o pracę - zatrudnienie przez Adecco z możliwością podjęcia długofalowej współpracy
Wynagrodzenie podstawowe 3 000 zł brutto + premie
Bogaty pakiet benefitów: karta lunchowa, karta sportowa, opieka medyczna
Pracę zmianową, od poniedziałku do piątku + do 2 weekendów pracujących w miesiącu
Miejsce pracy - Galeria Mokotów lub Galeria Wileńska
Numer referencyjny: COK/WA2/052018/A3/MC
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?