Doradca klienta w punkcie obsługi kredytowej
Miejsce pracy: KrakówNumer ref. DKL/035/DKL
Zadania:
- Optymalizowanie wyników sprzedażowych poprzez aktywne postawy sprzedażowe, zgodnie z wartościami firmy
- Dbanie o własny rozwój przez chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych, poszerzanie wiedzy i pracę nad własnym rozwojem
- Aktywne podejmowanie działań zmierzających do budowania długofalowej współpracy
- Wspieranie merytoryczne Sprzedawców w zakresie zakupów na raty
- Zapewnienie sprawnej, nieprzerwanej i przyjaznej obsługi Klienta, zmierzającej do zadowolenia oraz budowania długofalowych i satysfakcjonujących relacji z Klientami, podejmując działania zgodnie z regulacjami firmy
Oferta:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową
- Praca na ½ etatu
- Pakiet benefitów
- Praca w przyjaznej i otwartej atmosferze
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie
- Podstawowa znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w pracy w sektorze bankowym/ finansowym mile widziane
- Otwartość, komunikatywność
Oferta dotyczy pracy tymczasowej