#

Doradca Klienta w dziale Contact Center

CCIG

Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Prowadzenie rozmów z Klientami z zachowaniem najwyższej jakości świadczonych usług
  • Bieżąca obsługa Klientów zgodnie z wyznaczonymi standardami
  • Udzielanie informacji technicznych związanych z oferowanymi produktami
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami spółki

Wymagania:

  • Postawa pro-kliencka oraz nastawienie na pomoc w rozwiązywaniu problemów
  • Obsługa komputera i korzystanie z internetu na poziomie codziennego użytkowania

Oferujemy:

  • Regularne wynagrodzenie wypłacane dwa razy w miesiącu
  • Indywidualny grafik współpracy w zależności od potrzeb Kandydata
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta

Prezentacja firmy

Call Center Inter Galactica to firma świadcząca usługi związane z... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/07/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi