Opis stanowiska pracy
Od kandydatów oczekujemy:
- predyspozycji do nawiązywania telefonicznych kontaktów z klientami,
- znajomości wielokanałowej komunikacji z klientem (chat, mail, formularze, telefon)
- komunikatywności, kreatywności, odpowiedzialności, dyspozycyjności, wysokiej kultury osobistej,
- prawa jazdy kat. B,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży finansowej lub motoryzacyjnej.
Główne czynności na stanowisku:
- telefoniczna i mailowa obsługa klientów firmy
- nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentacji
- sprzedaż produktów finansowych oferowanych przez Masterlease
Zapewniamy zatrudnienie na umowę o pracę, miłą atmosferę, system premiowania i świadczeń dodatkowych oraz bardzo dobre warunki rozwoju osobistego.
Miejsce pracy w nowoczesnym biurze w Oliwie, tuż przy pętli tramwajowej, 5 minut od stacji Oliwa SKM.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Prezentacja firmy
Grupa Masterlease specjalizuje się w leasingu samochodów do 3,5 ton. Pod...
Grupa Masterlease specjalizuje się w leasingu samochodów do 3,5 ton. Pod względem liczebności floty Grupa Masterlease jest jednym z wiodących podmiotów świadczących usługi leasingowe oraz usługi Car Fleet Management (CFM), z 14,8% udziałem w rynku usług CFM (wg PZWLP 2014 r.). Zarządza jedną z największych w Polsce flot liczącą ponad 23 000 pojazdów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 24/07/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Finanse, Praca Bankowość