#

Doradca Klienta w Contact Center

Masterlease Sp. z o.o.

Gdańsk, pomorskie

Opis stanowiska pracy

Od kandydatów oczekujemy:

  • predyspozycji do nawiązywania telefonicznych kontaktów z klientami,
  • znajomości wielokanałowej komunikacji z klientem (chat, mail, formularze, telefon)
  • komunikatywności, kreatywności, odpowiedzialności, dyspozycyjności, wysokiej kultury osobistej,
  • prawa jazdy kat. B,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży finansowej lub motoryzacyjnej.

 

Główne czynności na stanowisku:

  • telefoniczna i mailowa obsługa klientów firmy
  • nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentacji
  • sprzedaż produktów finansowych oferowanych przez Masterlease

 

Zapewniamy zatrudnienie na umowę o pracę, miłą atmosferę, system premiowania i świadczeń dodatkowych oraz bardzo dobre warunki rozwoju osobistego.

Miejsce pracy w nowoczesnym biurze w Oliwie, tuż przy pętli tramwajowej, 5 minut od stacji Oliwa SKM.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prezentacja firmy

Grupa Masterlease specjalizuje się w leasingu samochodów do 3,5 ton. Pod... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/07/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Finanse, Praca Bankowość

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi