Doradca Klienta - Santander Bank Polska - Żagań, Nowa Sól, Zielona Góra
Miejsce pracy: Żagań, Nowa Sól, Zielona Góra
W Banku Santander wprowadzamy obsługę klientów na miarę naszych czasów. Dlatego już dziś oferujemy im najlepszą aplikację bankową BZWBK24, a w ciągu kilku najbliższych lat chcemy zmienić sposób w jaki obsługiwani są nasi klienci. Nasze nowe placówki zaproszą do pracy w strefie coworkingowej z dobrą kawą i zapewnią dyskrecję w strefie spotkań z doradcami. Szukamy doradców, którzy to miejsce wypełnią uwagą dla potrzeb i właściwymi rozwiązaniami.
JAKO DORADCA KLIENTA BĘDZIESZ:
- Wspierać klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych
- Budować długotrwałe relacje z klientami Banku i pozyskiwać nowych
- Zapewniać profesjonalną obsługę klienta z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologii
- Realizować indywidualne i zespołowe zadania sprzedażowe
- Obsługiwać transakcje gotówkowe i bezgotówkowe
DOŁĄCZ DO ZESPOŁU PROFESJONALNYCH DORADCÓW I ZYSKAJ:
- Umowę o pracę
- Atrakcyjny system motywacyjny nagradzający wysokie wyniki
- Profesjonalny program adaptacyjny
- Określoną ścieżkę kariery - od doradcy do menedżera
- Przejrzyste procedury i możliwość udziału w interesujących, ogólnofirmowych projektach
- Perspektywę udziału w rekrutacjach wewnętrznych w kraju oraz w strukturach Grupy Santander
- Prywatną opiekę medyczną Medicover, kartę Multisport oraz bogatą ofertę świadczeń dodatkowych
- Liczne szkolenia i programy rozwojowe
- Pracę w zgranym i zaangażowanym zespole
APLIKUJ DO NAS, JEŚLI:
- Masz doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta, najchętniej w branży finansowej, telekomunikacyjnej lub w dużych sieciach handlowych
- Cechuje Cię przedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientami
- Jesteś otwarty/a na zmiany i konsekwentny/a w działaniu i chcesz się rozwijać
- Ważna jest dla Ciebie: aktywna współpraca, wspieranie innych, mówienie wprost, słuchanie z uwagą, szacunek, dotrzymywanie obietnic, angażowanie się w zmiany i praca z pasją