Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/08/2019.

Doradca Klienta - Santander Bank Polska - Oddział w Gorzowie Wielkopolskim

Gorzów Wielkopolski, lubuskie

Santander Bank Polska

Opis stanowiska pracy

  • Wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientami Banku i pozyskiwanie nowych
  • Profesjonalna obsługa klienta z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologii
  • Realizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowych
  • Obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych

 

Wymagania

  • doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta, najchętniej w branży finansowej, telekomunikacyjnej lub w dużych sieciach handlowych
  • przedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientami
  • otwartość na zmiany, konsekwencja w działaniu i chęć rozwoju
  • nastawienie na aktywną współpracę, wspieranie innych, mówienie wprost, słuchanie z uwagą, szacunek, dotrzymywanie obietnic, angażowanie się w zmiany i pracę z pasją

 

Prezentacja firmy

Santander, czyli bank taki, jak chcesz.
Do niedawna nazywaliśmy się Bank Zachodni... WBK.
Naszym celem jest zostać najbardziej innowacyjnym bankiem w Polsce i najlepszym bankiem dla Klientów.
Jesteśmy jedną z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, która świadczy usługi bankowe dla osób indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji.Zgodnie ze strategią „Bank Jaki Chcesz”, Santander koncentruje się na rozpoznaniu potrzeb klientów oraz oferowaniu im produktów finansowych, które mogą sami dopasowywać do swoich wymagań. Bank działa z założeniem zapewniania doskonałych doświadczeń użytkowników w każdym kanale kontaktu i w każdym momencie styku z marką. W tym celu konsekwentnie pozostaje w grupie liderów rynku jeśli chodzi o wykorzystanie nowoczesnych technologii i innowacji w usługach bankowych. Jako bank omnikanałowy, Santander jest dostępny za pośrednictwem jednej z największych w Polsce sieci oddziałów i placówek partnerskich oraz elektronicznych kanałów dostępu, w tym bankowości mobilnej.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Bankowość , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Finanse
do góry