Doradca Klienta - Oddział Digital (Warszawa)
Miejsce pracy: WarszawaDziałamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i
kredytowych. Dzięki różnorodności oferowanych produktów nasi pracownicy mogą budować swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach biznesowych Banku.
W Banku BNP Paribas dbamy o najwyższą jakość obsługi klienta, dlatego ze szczególną dbałością rekrutujemy osoby na stanowiska związane z obsługą klienta indywidualnego. Inwestujemy w ciągły rozwój naszych pracowników, aby mogli świadczyć usługi na wysokim poziomie.
- kompleksową, bezpośrednią współpracę z klientami Banku - bez obsługi kasowej;
- pracę z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;
- budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów;
- rozpoznawanie i realizowanie potrzeb klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
- zapewnienie klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
- efektywne realizowanie celów sprzedażowych.
- minimum rok pracy w obszarze sprzedaży - mile widziane doświadczenie w branży bankowej lub usług telekomunikacyjnych;
- znajomość procesów i narzędzi obsługi klienta;
- bardzo dobra obsługa kanałów elektronicznych i mobilnych, w tym umiejętność poruszania się po mediach społecznościowych i zainteresowanie nowymi technologiami;
- zdolności organizacyjne oraz szybkość uczenia się;
- otwartość na zmiany, samodzielność, kreatywność i inicjatywa w działaniu;
- komunikatywność oraz umiejętność współpracy z osobami w zróżnicowanym wieku;
- nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;
- znajomość pakietu MS Office.
- możliwość pracy w innowacyjnym oddziale bez obsługi gotówkowej klientów;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
- kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
- wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych;
- atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (dodatkowe dni wolne, opieka medyczna w Lux Med oraz refundacja kosztów leczenia u wybranego przez siebie lekarza, dofinansowanie wypoczynku dla pracowników i ich dzieci, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe i inne).