#

Doradca Klienta - Oddział Digital (Warszawa)

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Warszawa, mazowieckie

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Doradca Klienta - Oddział Digital (Warszawa)

Miejsce pracy: Warszawa

Działamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i
kredytowych. Dzięki różnorodności oferowanych produktów nasi pracownicy mogą budować swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach biznesowych Banku.

W Banku BNP Paribas dbamy o najwyższą jakość obsługi klienta, dlatego ze szczególną dbałością rekrutujemy osoby na stanowiska związane z obsługą klienta indywidualnego. Inwestujemy w ciągły rozwój naszych pracowników, aby mogli świadczyć usługi na wysokim poziomie.

Masz jak w banku:
  • kompleksową, bezpośrednią współpracę z klientami Banku - bez obsługi kasowej; 
  • pracę z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;
  • budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów; 
  • rozpoznawanie i realizowanie potrzeb klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; 
  • zapewnienie klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
  • efektywne realizowanie celów sprzedażowych.
Twój kapitał:
  • minimum rok pracy w obszarze sprzedaży - mile widziane doświadczenie w branży bankowej lub usług telekomunikacyjnych;
  • znajomość procesów i narzędzi obsługi klienta;
  • bardzo dobra obsługa kanałów elektronicznych i mobilnych, w tym umiejętność poruszania się po mediach społecznościowych i zainteresowanie nowymi technologiami;
  • zdolności organizacyjne oraz szybkość uczenia się;
  • otwartość na zmiany, samodzielność, kreatywność i inicjatywa w działaniu;
  • komunikatywność oraz umiejętność współpracy z osobami w zróżnicowanym wieku;
  • nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;
  • znajomość pakietu MS Office.
Gwarantujemy:
  • możliwość pracy w innowacyjnym oddziale bez obsługi gotówkowej klientów;
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
  • kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
  • wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych;
  • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (dodatkowe dni wolne, opieka medyczna w Lux Med oraz refundacja kosztów leczenia u wybranego przez siebie lekarza, dofinansowanie wypoczynku dla pracowników i ich dzieci, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe i inne).
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi