Jesteśmy bankiem, który łączy doświadczenie i najlepsze tradycje polskiej bankowości z nowoczesnym modelem prowadzenia finansów.
Wyznaczamy standardy światowej bankowości dzięki długofalowej strategii wzmacniając naszą obecność na świecie i nieustannie ulepszając relacje z Klientami. Kładziemy nacisk nie tylko na bankowość, ale też na technologie i analitykę.
Nasze podejście do rozwoju jest proste – stwarzamy możliwości i udostępniamy narzędzia rozwojowe, z których pracownicy mogą korzystać w odpowiednim dla siebie czasie, popierając jednocześnie postawę odpowiedzialności za kształtowanie własnej drogi zawodowej.
W Citi Handlowy nie ma sztywno wyznaczonych ścieżek kariery, którymi trzeba podążać – dzięki mobilności zawodowej można startować w procesach rekrutacyjnych w Citi na całym świecie.
Wyznaczamy standardy światowej bankowości dzięki długofalowej strategii wzmacniając naszą obecność na świecie i nieustannie ulepszając relacje z Klientami. Kładziemy nacisk nie tylko na bankowość, ale też na technologie i analitykę.
Nasze podejście do rozwoju jest proste – stwarzamy możliwości i udostępniamy narzędzia rozwojowe, z których pracownicy mogą korzystać w odpowiednim dla siebie czasie, popierając jednocześnie postawę odpowiedzialności za kształtowanie własnej drogi zawodowej.
W Citi Handlowy nie ma sztywno wyznaczonych ścieżek kariery, którymi trzeba podążać – dzięki mobilności zawodowej można startować w procesach rekrutacyjnych w Citi na całym świecie.
Doradca Klienta CitiPhone
Miejsce pracy: Łódź
Bez względu na to, czy kończysz naukę, czy jesteś już absolwentem, dołącz do Citi Handlowy jako Doradca do spraw Obsługi Klienta.
Uczynisz krok w kierunku rozwoju kariery w ekscytującej branży bankowości detalicznej.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej infolinii CitiPhone dla Klientów Banku Handlowego, poszukujemy energicznych Doradców! Może to właśnie Ty?
Czym będziesz się zajmował jako Doradca do spraw Obsługi Klienta?
- Odbieranie połączeń przychodzących
- Kompleksowa obsługa Klientów detalicznych
- Realizacja planów sprzedażowych
- Prowadzenie rozmów o najwyższej jakości obsługi (profesjonalizm, kultura osobista, przyjazność)
- Budowanie i pogłębianie relacji z Klientami
Co otrzymasz w zamian?
- Praca w młodym i energicznym zespole
- atrakcyjny system premiowy oparty o wyniki jakościowo-sprzedażowe
- rozbudowany program benefitów pozapłacowych (Multisport, opieka medyczna, bony świąteczne)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Rozbudowany pakiet szkoleń
Czego oczekujemy od Doradcy do spraw Obsługi klienta?
- Wykształcenie min. średnie
- Sprawne posługiwanie się aplikacjami komputerowymi
- Wysoka motywacja do pracy
- Zaangażowanie, zorientowanie na cel i rezultat
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
To apply for the vacancy please click on the 'APLIKUJ' button on the right side of this job offer.