poszukuje Kandydatów/ Kandydatek do pracy na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży produktów bankowych
Miejsce pracy: Częstochowa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- realizację zadań sprzedażowych,
- aktywną sprzedaż produktów bankowych w obszarze klientów detalicznych i biznesowych z wykorzystaniem telemarketingu i sprzedaży bezpośredniej,
- inicjowanie działań wspierających sprzedaż,
- pozyskiwanie i profesjonalną obsługę Klientów,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- przestrzeganie procedur i standardów,
Oczekujemy:
- wykształcenia minimum średniego maturalnego,
- minimum 1 roku doświadczenia w aktywnej sprzedaży w instytucji finansowej lub 1,5 roku doświadczenia w aktywnej sprzedaż produktów lub usług,
- umiejętności sprzedażowych,
- umiejętności społecznych,
- umiejętności przekazywania informacji w sposób dostosowany do odbiorcy,
- umiejętność aktywnego słuchania,
- umiejętność pracy w zespole,
- silnej motywacji do działania,
- biegłej obsługi komputera,
- praktycznej znajomości MS Office,
- statusu osoby niekaranej.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjny system wynagrodzeń (część stała + atrakcyjny system prowizyjny),
- konkursy motywacyjne- dla najlepszych wartościowe nagrody rzeczowe,
- niezbędne narzędzia pracy,
- szerokie możliwości rozwoju,
- uczestnictwo w szkoleniach.
Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie
CV poprzez formularz zgłoszeniowy.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Jesteśmy niezależną firmą doradztwa finansowego i gospodarczego. Nasza d... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.