#

Doradca ds. Telefonicznej Sprzedaży i Obsługi Klientów

Smart-HR

Będzin, śląskie

Smart-HR
SMART-HR – jesteśmy firmą doradztwa personalnego, realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta – firmy profesjonalnie działającej w branży inżynieryjnej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Doradca ds. Telefonicznej Sprzedaży i Obsługi Klientów

Miejsce pracy: Będzin

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Aktywne pozyskiwanie zagranicznych kontrahentów,
  • Kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami w celu przedstawienia oferty firmy,
  • Obsługa administracyjna klientów, budowanie długotrwałych relacji z klientami,
  • Wsparcie działu handlowego w zakresie tworzenia bazy klientów, weryfikacji dokumentacji oraz monitoringu rynku,
  • Utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • Łatwości w nawiązywaniu kontaktów i komunikatywności,
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, rzetelności.

 

Pracodawca oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • Na etapie wdrożenia pracę w siedzibie firmy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00 lub 8:00-16:00, po okresie wdrożenia pracę w systemie home-office,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Wdrożenie do pracy i opiekę przełożonych.

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Smart-HR

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi