#

Doradca ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Adecco Poland Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Doradca ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klienta indywidualnego
  • Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń klientów - linia przychodząca LUB
  • Dosprzedaż produktów okołoenergetycznych oraz umów lojalnościowych - linia wychodząca,
  • Wprowadzanie danych do systemów np. dane teleadresowe.

Wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta,
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office,
  • Dobra organizacja pracy własnej,
  • Orientacja na cel i nastawienie na Klienta,
  • Komunikatywność, sumienność i kultura osobista.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę - zatrudnienie przez Adecco,
  • Stałą pracę na pełen etat, od poniedziałku do piątku + 2 weekendy pracujące w miesiącu,
  • Pracę w systemie zmianowym w godzinach 7:00 - 21:00 (8 godzin dziennie),
  • Wynagrodzenie podstawa 3000 brutto + premia,
  • Bogaty pakiet benefitów: karta Multisport, karta lunchowa, pakiet LuxMed,
  • Pracę w miłej i przyjaznej atmosferze u lidera w branży energetycznej,
  • Lokalizację pracy: Warszawa Ochota.


Numer referencyjny: CC/WA2/122017/A3/MD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi