Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Doradca ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta indywidualnego
Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń klientów - linia przychodząca LUB
Dosprzedaż produktów okołoenergetycznych oraz umów lojalnościowych - linia wychodząca,
Wprowadzanie danych do systemów np. dane teleadresowe.
Wymagania:
Doświadczenie w obsłudze klienta,
Praktyczna znajomość pakietu MS Office,
Dobra organizacja pracy własnej,
Orientacja na cel i nastawienie na Klienta,
Komunikatywność, sumienność i kultura osobista.
Oferujemy:
Umowę o pracę - zatrudnienie przez Adecco,
Stałą pracę na pełen etat, od poniedziałku do piątku + 2 weekendy pracujące w miesiącu,
Pracę w systemie zmianowym w godzinach 7:00 - 21:00 (8 godzin dziennie),
Wynagrodzenie podstawa 3000 brutto + premia,
Bogaty pakiet benefitów: karta Multisport, karta lunchowa, pakiet LuxMed,
Pracę w miłej i przyjaznej atmosferze u lidera w branży energetycznej,
Lokalizację pracy: Warszawa Ochota.
Numer referencyjny: CC/WA2/122017/A3/MD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?