Opis stanowiska pracy
Snapcall, dołącz do zespołu specjalistów
Snapcall to nowoczesna firma o stabilnych perspektywach rozwojowych zajmująca się outsourcingiem procesów sprzedażowych. Nasza działalność opiera się na telefonicznym kontakcie z Klientem, przy aktywnym wsparciu tradycyjnych oraz nowoczesnych form komunikacji.
Jesteś w swoim żywiole, jak dużo się dzieje? Poszukujemy właśnie Ciebie!
Do Twoich zadań będzie należało:
- Sprzedaż telefoniczna usług sieci T-mobile
- Tworzenie dobrego wizerunku marki T-mobile na polskim rynku
- Profesjonalna obsługa klienta
Dołączając do nas, możesz być pewny, że otrzymasz:
- umowę o prące po okresie próbnym
- wynagrodzenie stałe oraz premie za Twoje zaangażowanie
- grafik zmianowy – praca po 6.5h dziennie z możliwością nadgodzin
- profesjonalne szkolenie wdrażające do pracy
- konkursy motywacyjne
- przede wszystkim stawiamy na luźną atmosferę w pracy!
Wystarczy, że:
- jesteś osobą, która nie boi się kontaktu z klientem
- umiesz nawiązywać pozytywne relacje z ludźmi
- masz chęć działania do osiągnięcia sukcesu
Gwarantujemy Ci miejsce pracy, w którym możesz liczyć na siebie nawzajem. Walczymy o wspólny cel. Myślę, że nie masz się nad czym zastanawiać, prawda? Aplikuj tu i teraz!
Prześlij swoje CV z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpień 1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002.101.926. z późn. zm.) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.
Prezentacja firmy
Snapcall to nowoczesna firma o stabilnych perspektywach rozwojowych, zaj...
Snapcall to nowoczesna firma o stabilnych perspektywach rozwojowych, zajmująca się outsourcingiem procesów sprzedażowych (BPO – Business Process Outsorcing). Działamy w branży o ponad czterdziestoletniej tradycji, czerpiąc doświadczenie z historii i opracowując własne innowacyjne rozwiązania. Nasza kadra zarządzająca składa się z osób, które poświęciły wiele lat aktywności zawodowej – tysiące dni i dziesiątki tysięcy godzin – przy organizacji, przeprowadzaniu i nadzorowaniu procesów realizacji planów sprzedażowych dla największych firm z branży telekomunikacyjnej, finansowej i ubezpieczeniowej.
Nasz model działalności bezpośredniej opiera się na telefonicznym kontakcie z Klientem, przy aktywnym wsparciu pozostałych, tradycyjnych oraz nowoczesnych form komunikacji. Zadanie to powierzamy profesjonalnie wyszkolonemu zespołowi naszych konsultantów telefonicznych. Dzięki intensywnym szkoleniom oraz opracowanym przez nas autorskim skryptom są oni w stanie podjąć każde wyzwanie sprzedażowe, elastycznie i na bieżąco dostosowując się do stawianych im wymagań.
Swoim partnerom oferujemy wsparcie sprzedażowe przy użyciu najnowszych technologii telekomunikacyjnych call center, a pracownikom – satysfakcjonującą i angażującą pracę.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 18/09/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 10
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Zasadnicze zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Inne, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting