Opis stanowiska pracy
Do głównych obowiązków Doradcy będzie należało:
- pozyskiwanie i obsługa klientów zainteresowanych zakupem mieszkań
- negocjacje warunków umów sprzedaży mieszkań
- budowanie relacji z klientami
- prace administracyjno-biurowe
- obsługa posprzedażowa
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie o przyjaznej kulturze organizacyjnej
- stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjny system prowizyjny
- możliwość rozwoju zawodowego
Wymagania
- mile widziane doświadczenie w pracy w sprzedaży nieruchomości
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- prawo jazdy kat. B
- przeszkolenie w prowadzeniu negocjacji
- wysoka kultura osobista
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientami
- komunikatywność, operatywność i dynamizm w działaniu
- odpowiedzialność i zaangażowanie w pracę
- dyspozycyjność
Prezentacja firmy
Terra Casa S.A. jest inwestorem i deweloperem działającym od 20 lat na r...
Terra Casa S.A. jest inwestorem i deweloperem działającym od 20 lat na rynku nieruchomości. Spółka wchodzi w skład Grupy Kapitałowej TC Forum.
Terra Casa realizuje nowoczesne wielofunkcyjne i mieszkaniowe przedsięwzięcia deweloperskie z zakresu zrównoważonego rozwoju. Spółka posiada swoje oddziały w Warszawie i Krakowie. Wybieramy projekty znajdujące się w unikalnych lokalizacjach lub w centrach miast. Często pozyskujemy tereny o skomplikowanych uwarunkowaniach prawnych i planistycznych.
Przygotowujemy projekty do realizacji dopasowując je odpowiednio do otoczenia i warunków rynkowych oraz wzbogacając o trwałe wartości dodane. Pracujemy tak, aby każdy projekt był naszą wizytówką oraz wyróżniał się architekturą, funkcjonalnością oraz wysoką jakością w każdym detalu. Sukces naszych projektów wynika z dopasowania ich do otaczającej przestrzeni z jednoczesnym zachowaniem indywidualizmu i stylu. W procesie deweloperskim dbamy o atrakcyjny wygląd bryły, wysoki standard wykończenia, bezpieczeństwo i funkcjonalność wnętrz tak, aby zapewnić naszym mieszkańcom i użytkownikom atrakcyjne miejsce do życia i pracy. Tworzymy dodatkową wartość, którą bardzo cenią sobie nasi klienci.
Terra Casa implementuje w swoich strukturach międzynarodowe wzorce i doświadczenia. Dzięki współpracy z bankami, funduszami i instytucjami finansującymi o globalnym zasięgu, efektywnie pozyskujemy finansowanie realizowanych projektów. W relacjach z naszymi klientami stosujemy najwyższe standardy obsługi.
Terra Casa to zespół profesjonalistów z udokumentowanym międzynarodowym doświadczeniem, którzy zarządzają realizacją projektów. Skupiamy się na osiąganiu celów dzięki pracy zespołowej, nawykom skutecznego działania i w oparciu o grupy menedżerskie składające się z wykwalifikowanych osób o uzupełniających się kompetencjach. Dzięki temu tam, gdzie inni widzą problemy, my znajdujemy ich skuteczne rozwiązania. Najlepszym dowodem naszych umiejętności są nasze realizacje.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 14/08/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa na zastępstwo
- Czas trwania umowy
- zastępstwo do końca 2019 roku z możliwością przejścia na umowę na stałe
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi