Numer oferty: StPr/19/3791
- pozyskiwanie nowych Klientów
- analizowanie potrzeb Klienta, odpowiadanie na pytania oraz aktywna sprzedaż części zamiennych, elementów wyposażenia i akcesoriów
- zarządzanie magazynem: odbiór towarów, kontrola stanu magazynowego i dostępności części
- nadzór nad stanami magazynowymi i zakupami oraz nadzorowanie prężnego działania warsztatu i sprzedaży
- obsługa Klientów, zapewniająca im unikalne doświadczenie oraz aktywny i kreatywny udział w kształtowaniu wystroju i wyglądu salonu
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: 36-072 Świlcza 147H, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy składać do końca dnia 28.02.2017 r. wyłącznie osobiście w siedzibie spółki: Auto Premium Rzeszów Sp. z o.o. Świlcza 147 H 36-072 Świlcza Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.