Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
Jeżeli:
Klient jest dla Ciebie na pierwszym miejscu;
Lubisz pracę z ludźmi i jesteś osobą komunikatywną;
Sprawnie obsługujesz komputer;
Posiadasz doświadczenie w pracy w Call Center;
Potrafisz pracować w dynamicznym środowisku.
Będziesz odpowiedzialny za:
Obsługę i monitorowanie zamówień;
Kontakt z Klientami, sklepami i dostawcami odnośnie zamówień;
Udzielanie informacji klientom w związku z ich zamówieniem;
Reagowanie na zgłoszone problemy, sugestie i uwagi;
Współpracę z innymi serwisami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu zapewnienia prawidłowej obsługi klienta.
Oferujemy:
Umowę o pracę;
Pracę w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie o wysokiej kulturze zarządzania;
Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów;
Szkolenia i możliwość udział w projektach ogólnofirmowych;
Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa;
Benefity pozapłacowe: ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta Multisport, smartfon;
Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska.
Poznaj naszych zawodników:
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?