Zagraj na pozycji:
Doradca ds. Serwisu i Usług
Miejsce pracy: Warszawa
Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
Opis stanowiska
- Obsługa klientów w kasie, punkcie informacyjnym i punkcie reklamacyjnym sklepu;
- Realizacja sprawnego przyjęcia reklamacji oraz spraw spornych;
- Realizacja świadczenia usług dla klientów w sklepie (usługa montażu, monitoring usług we wszystkich działach);
- Udzielanie informacji klientom zgodnie ze standardami firmy;
- Reagowanie na zgłoszone problemy, sugestie i uwagi;
- Współpracę z innymi serwisami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu zapewnienia prawidłowej obsługi klienta.
Wymagania
- Klient jest dla Ciebie na pierwszym miejscu;
- Lubisz pracę z ludźmi i jesteś osobą komunikatywną;
- Sprawnie obsługujesz komputer;
- Potrafisz pracować w dynamicznym środowisku;
- Mile widziane doświadczenie w punkcie reklamacyjnym.
Oferujemy
- Umowę o pracę;
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie o wysokiej kulturze zarządzania;
- Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów;
- Szkolenia i możliwość udział w projektach ogólnofirmowych;
- Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa;
- Benefity pozapłacowe: ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta Multisport, smartfon;
- Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska.
Poznaj naszych zawodników:
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.