#

DORADCA DS. OBSŁUGI KLIENTA – infolinia przychodząca

Adecco Poland Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

DORADCA DS. OBSŁUGI KLIENTA – infolinia przychodząca

Miejsce pracy: Warszawa
  • Obsługa infolinii przychodzącej
  • Bieżąca obsługa Klientów indywidualnych korzystających z usług firmy
  • Przygotowywanie dokumentów dla Klientów: reklamacje, faktury
  • Dokonywanie zmian w systemach informatycznych dotyczących warunków umów, płatności Klientów

  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Komunikatywność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • Dobra organizacja pracy własnej
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu Ms. Office

  • Umowa o pracę za pośrednictwem Adecco, z możliwością przejścia do wewnętrznych struktur klienta
  • Wynagrodzenie: 3 000 zł brutto podstawy + premia
  • Benefity pozapłacowe: karta sportowa, opieka medyczna, bony lunchowe
  • Stabilne zatrudnienie na pełny etat - elastyczne godziny pracy
  • Płatne szkolenie wdrażające
  • Lokalizacja: Włodarzewska (Ochota)


Numer referencyjny: DOK/WA2/07/2018
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi