Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
DORADCA DS. OBSŁUGI KLIENTA – infolinia przychodząca
Miejsce pracy: Warszawa
Obsługa infolinii przychodzącej
Bieżąca obsługa Klientów indywidualnych korzystających z usług firmy
Przygotowywanie dokumentów dla Klientów: reklamacje, faktury
Dokonywanie zmian w systemach informatycznych dotyczących warunków umów, płatności Klientów
Doświadczenie w obsłudze klienta
Komunikatywność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki
Dobra organizacja pracy własnej
Umiejętność obsługi komputera i pakietu Ms. Office
Umowa o pracę za pośrednictwem Adecco, z możliwością przejścia do wewnętrznych struktur klienta
Wynagrodzenie: 3 000 zł brutto podstawy + premia
Benefity pozapłacowe: karta sportowa, opieka medyczna, bony lunchowe
Stabilne zatrudnienie na pełny etat - elastyczne godziny pracy
Płatne szkolenie wdrażające
Lokalizacja: Włodarzewska (Ochota)
Numer referencyjny: DOK/WA2/07/2018
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?